16 august, 2012

O ZI OBISNUITA

Motto propriu, insusit si asumat: zilele care curg normal, sunt cele mai usor uitate!

Citatul de mai sus, nu e o constatare, e ceva deja cunoscut!Atunci cand atingem extremele, implicit activam si memoria de scurta si lunga durata, ca si cand, acel timp, reprezinta altceva, decat intr-o zi obisnuita din viata mea.
Nimanui nu ii place monotonia.Nimeni nu doreste sa faca zi de zi acelasi lucru.Fara planuri de viitor, esti precum o barca pe uscat, neutilizata si neingrijita.
Dar azi, intr-o zi obisnuita, vreau sa schimb ceva, nu stiu ce exact, dar incerc....
Nu am nevoie de un semn sau de vreun imbold, cred ca ma descurc si singur...
Azi este ziua cand trec la nivelul urmator, la un nivel pe care mereu mi-am dorit sa il ating atunci cand ma simt pregatit, nu am nevoie de extreme, ca sa simt, ceva ce demult am intuit!
Latura pozitiva a vietii, inseamna multa munca, dar si distractie, intr-un echilibru stabil, dar neplanificat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...