01 iulie, 2012

TATUAJE

Motto propriu, insusit si asumat: ce e frumos si lui Dumnezeu ii place!

Observ foarte multi tineri cu tatuaje.Pe unii ii avantajeaza, pe altii nu.Poate ca sunt alta generatie, dar mi-am impus sa fiu maleabil si obiectiv in ceea ce priveste tinerii.
Niciodata nu m-am gandit serios ca mi-ar trebui un tatuaj sa fiu mai interesant, mai in trend, sa atrag priviri, ca pana la urma, asta e reactia incipienta.Mi-as face un tatuaj provizoriu, care sa tina doar 3 luni si eventual daca se poate, sa fie unul invizibil care se vede doar in cluburi, dar acesta e doar un vis putin probabil de indeplinit.
Ca si concluzie finala, nimeni nu poate intui viitorul, asa ca pana una, alta merg si tatuajele, dar nu pentru mine, fiindca nu vreau sa ma rezum a fi un manechin de vitrina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...