21 iulie, 2012

LA PLAJA

Motto propriu, insusit si asumat: razele soarelui sunt ok, dar pentru un timp limitat!

Azi am fost la plaja sa ma bronzez putin.Nu am mai fost demult la plaja, parca tin minte ca in anul 2008 am fost ultima oara.Azi am stat cam mult la soare, sper sa nu fi facut insolatie!
Ce remarci as putea face eu, asta depinde la persoana la persoana, nu exista un tipar anume.Tinerele au inceput sa faca tot mai multe topless, tinde sa devina sport national.In anii din urma, plajele erau pline, acum se pare ca lumea, are de ales in petrecerea timpupui liber, ceea ce nu e un lucru rau!
Intotdeauna am asociat plaja cu esteticul, dar azi mi-am dat seama, ca sunt prea dur cu mine insusi.Mergem la plaja sa ne bronzam, sa ne simtim bine, sa facem miscare daca e posibil, sa ne balacim daca ne permite apa si sa admiram urmatorul sport national, altfel de ce ne-am duce acolo :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...