14 iulie, 2012

IDEI PENTRU MOTIVATIE SI SUCCES

Motto propriu, insusit si asumat: pentru a fi cel mai bun, trebuie sa inveti de la cei mai buni!

Arnold Schwarzenegger este omul perfect.Ideile lui despre viata in general, privind in urma, sunt un exemplu de urmat si pentru altii.Citez mai jos, unele din ideile lui:
1)Fiecare om cara dupa el anumite riscuri. Unul dintre ele este esecul. Dar eu nu ma opresc pentru ca ma tem de riscuri.
2)Cand aveam 10 ani visam sa fiu cel mai bun in ceva...
3)Puterea nu vine din victorii. Fiecare lupta pe care o duci iti mareste puterea. Cand treci de limitele durerii si nu te predai, atunci ai putere.
4)Sunt foarte fericit ca nu am nicio viziune despre unde vreau sa fiu in viitor. Ma simt ca si cum as fi deja acolo, totul este doar o chestiune de timp.
5)Trebuie sa iti doresti sa castigi.
6)Trebuie sa te vezi castigand inainte de a castiga. Trebuie sa iti fie foame.
7)Toti avem o putere interioara. Acea puterea este increderea in sine.
8)Stiam ca sunt destinat sa fac lucruri marete. Sa am un viitor stralucit. Oamenii imi spun mereu ca sunt lipsit de modestie. Acest atribut nu mi se potriveste deloc. Sper sa nu mi se potriveasca niciodata.
Poate ca nu avem zestrea genetica a unui om care se naste odata la 100 de ani, dar mai mult ca sigur nici nu am incercat macar sa ajungem acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...