08 iulie, 2012

AMINTIRI DIN COPILARIE

Motto propriu, insusit si asumat: cele mai frumoase amintiri care imi raman mereu intiparite in minte, sunt cele de la bunici!

Azi am fost in vizita la o matusa de a mea si aici l-am intilnit pe un verisor de al meu si instantaneu mi-am adus aminte de poznele din copilarie, el fiind aproape de o varsta cu mine si daca bine tin minte la fel de istet ca mine!
Parintii sunt cei care investesc in copii si ii dau valoare prin sfaturile si indrumarile care in final fac diferenta.Daca un copil da gres, inclusiv parintele da gres.Verisorul meu nu a ales calea cea buna, dar nu pot sa imi dau cu parerea cat e vina lui si cat a parintilor.
Ambitia, vointa la unele persoane vin din interior fiind o aptitudine innascuta, la altii vin din exterior, fiind o caracteristica inoculata artificial de parinti.
Valoarea unui om este suma caracteristicilor parintilor, fratilor si nu in ultimul rand bunicilor.In proportie de 51% e ceva genetic, restul e doar multa munca.
Toata viata urmam un drum, dependent de vointa noastra de a reusi sa realizam ce ne-am propus, indiferent de piedici, de destin si de sansa.Atunci cand iesim la liman, simtim ca nu am depus acel efort in van si ca totul a meritat cu varf si indesat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...