07 iunie, 2012

SIMULARE

Motto propriu, insusit si asumat: nimeni nu poate simula la nesfarsit, astfel ca o mica intarziere in luarea unei decizii radicale este binevenita!

Experienta anterioara conteaza, ea ne conduce la decizii corecte luate in timp optim.Conteaza si intuitia, ca aptitudine innascuta ce face ca o persoana sa ia decizii corecte in necunostinta de cauza.
Avand in vedere cele de mai sus si cunoscandu-mi limitele si aptitudinile, am decis ca atunci cand iau decizii importante, sa imi ofer eu insumi o intarziere in luarea deciziei pe moment.
Aceste lucru m-a ajutat in multe situatii, deoarece in timp aduni mai multe informatii, vizualizezi mai bine raspunsul la intrebarile care te fac sa ai indoieli in solutionarea problemei.
Simularea in sine, este de fapt o ascundere a realitatii pe un timp limitat, astfel daca iti ei o intarziere mai mare decat acel timp, poti contracara acest mic inconvenient.
Nici o carte din lume, nu iti poate da raspunsuri la intrebari fara raspuns!
Fiecare om vede realitate din unghiuri diferite si in acest caz, ne indreptam atentia spre cel mai bun raspuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...