04 iunie, 2012

PUNCT SI DE LA CAPAT

Motto propriu, insusit si asumat: trebuie sa fim constienti de limitele noastre si sa le acceptam, dar sa incercam totusi sa nu ne plafonam!

Incerc un nou proiect.Nu stiu in mare exact ce domeniu o sa aleg, dar vreau sa schimb ceva in publicistica mea de buzunar.Pot sa aleg dintr-un numar nelimitat de optiuni posibile, dar chiar si asa in acest moment ele imi par putine.
Viata in ansamblul ei, plina de neprevazut si pigmentata cu evenimentere uneori imposibil de depistat, ne ofera zi de zi, variatii de incredere si optimist in fortele proprii.
Fractionarea timpului este irelevanta, intotdeauna exista motive, nu si entuziasm, dupa o anumita varsta in acceptarea noului, asa cum apare el, la intervale bine definite de timp.
Motivatia nu imi lipseste, tineretea inca imi ofera acest mic suport, poate imi lipseste putin norocul, fiindca nu vreau sa ma intorc in trecut sa imi fac procese de constiinta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...