08 aprilie, 2012

INCURSIUNE IN VIITOR

Motto propriu, insusit si asumat: daca nu ne place cum arata viitorul nostru, il modificam!

Oamenii in general cred ca viitorul este impredictibil, din punctul meu de vedere e total fals.
Este adevarat ca putem intui cum poate arata viitorul nostru peste un an de zile, avem suficiente variabile sa reusim acest lucru, insa cert este ca sta in puterea si vointa noastra sa schimbam o parte din acest viitor, realizand un mic plan care sa ne scoata din monotonia si previziunea care pare certa.
Anul acesta sau cel tarziu anul viitor, imi propun sa plec intr-un oras din Uniunea Europeana si acesta sa fie doar inceputul.Imi dau seama ca orice plan perfect poate suferi mici modificari, fiindca nu stiu ce imi rezerva viitorul peste o luna.
Dar deja cu acest vis, plan o parte din viitorul meu, poate avea cel putin doua forme si acum pare impredictibil.
Si daca totusi nu sunt multumit cu acest mic pas, imi mai propun 3 proiecte si deja, pot sa dau cu zarul, aruncand in viata mea putin imprevizibil, pe care mi-l doresc de mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...