17 martie, 2012

LIBERUL ARBITRU

Motto propriu, insusit si asumat: imi controlez viata, dar mai am si perioade cand folosesc liberul arbitru!

Liberul arbitru inseamna pentru mine, acele perioade din viata mea, in care improvizez si ma bazez foarte mult pe destin, pe noroc, pe numere, instinct, fara o logica anume!
Daca nu ar exista aceste perioade, viata mea ar fi anosta, lipsita de substanta si ar fi abiotica.
Daca viitorul ar fi un numar, si evenimentele din viata mea cea controlata, ar fi toate numere impare, folosesc liberul arbitru sa aduc si un numar par in viata mea, aleatoriu, astfel totul se complica, in acest sens viitorul nu ar mai previzibil, ar exista o probabilitate mica care diferentieaza scara de observatie.
Liberul arbitru, inseamna diversitate, manifestare a unei actiuni constiente ca si cauza, nu ca si efect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...