31 martie, 2012

INSTINCT PRIMAR

Motto propriu, insusit si asumat: nimeni nu detine adevarul absolut, in acest caz nimeni nu poate sa te invete principii de baza in viata!

Sunt anumite aspecte la care oamenii inca nu acces la informatii, fiindca tehnologia in acest moment e limitata, printre care amintim:
  • aparitia vietii pe pamant si originea ei;
  • cat de mare e universul;
  • putem sa stopam procesul de imbatranire;
  • teleportarea in trecut sau viitor;
Exista doar legende si acelea cu informatii neverificate si cu grad redus de credibilitate.
Exista 2% din populatie cu aptitudini native, care depasesc limita noastra de intelegere, dar chiar si ei sunt oameni si sunt dominati de propriile lor fobii.
E de ajuns o singura trasatura negativa si sa iti pierzi increderea in propriile forte, e de ajuns o teorie care pare viabila si sa ramai dezamagit de domeniul in care excelezi.
Viata e complexa si mi-a demonstrat ca e de ajuns sa ma bazez pe instinctul primar, chiar si in caz de nereusita, greseala e doar a mea si mi-o asum, dar nu as putea sa imi insusesc greseala altuia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...