27 martie, 2012

EXPERIENTE DIN TRECUT

Motto propriu, insusit si asumat: trecutul ma copleseste, ma trage mereu inapoi, dar am noroc de prezent care ma invioreaza!

Azi am conversat pe facebook cu o veche amica din trecutul meu!E o persoana pe care am admirat-o si am respectat-o, dar fara sa vreau in trecut am ranit-o si azi mi-a reprosat acest lucru.A pastrat un email din anul 2008 pe care il reproduc mai jos, chiar daca e ceva personal din trecutul meu, nu am nimic de ascuns sau ceva de care sa imi fie rusine:

''....azi m-ai lasat masca cu cuvintele tale, precum ca as face misto de tine.Credeam ca deja stabilisem acest lucru.Desi nu am trecut prin ce treci tu, inteleg perfect starea ta si felul tau din acest moment, dar e ceva temporar.Acum esti foarte incordata psihic, emotional oricum erai la pamant, nu treci printr-o perioada prea fasta a vietii tale.Incearca sa nu-ti faci prea multe proiecte acum.Iar ca un fin psiholog iti dau un sfat.Fa-ti un prieten in Tecuci si uita printul, te va ajuta sa treci mult mai bine peste acest hop.''

Trecutul nu ma avantajeaza, nu ma onoreaza, nu a fost ceva premeditat, nu o consider o experienta de viata reusita, dar totusi trebuie sa-mi pastrez echilibrul in prezent.E adevarat ca am uitat numarul prietenelor cu care am fost si ca am lasat ceva amprente negative, mai mult sau mai putin din vina mea, dar mereu am respectat regula bunului simt!
Consider ca niciodata nu e prea tarziu, toti invatam lectia la un moment dat si in viata ni se da in masura in care meritam acest lucru.
Nimic nu ma poate impiedica sa vad ziua de maine ca un nou inceput pentru mine si pentru cei care se considera norocosi ca traiesc in acest timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...