01 februarie, 2012

PUBLICISTICA DE BUZUNAR

Motto propriu, insusit si asumat: publicistica de buzunar, imbina articole gen editorial, sinteza sau compendiu, intr-un format inedit si original!

Un an si patru luni, am crezut ca sunt un publicist de buzunar amator, care prezinta o literatura care trateaza probleme actuale ale vietii cotidiene in toate domeniile posibile.Dar m-am inselat, literatura mea de fapt e un amalgam de compendii, sinteze si editoriale.
Compendii atunci cand prezint pe scurt continutul unei lucrari.
Sinteza atunci cand prezint o lucrare stiintifica care generalizeaza rezultate esentiale ale unei probleme sau a unei discipline.
Editorial atunci cand prezint punctul meu de vedere intr-o problema de actualitate.
Publicistica mea de buzunar se diferentieaza de restul, prin faptul ca articolele mele prezinta un continut minimizat la maxim prin forma, nuanta si culoare, cat sa nu plictiseasca cititorii si nici autorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...