11 februarie, 2012

MUZEUL GRIGORE ANTIPA

Motto propriu, insusit si asumat: informatia conteaza, atat timp cat o si folosesti la un moment dat!

Aflat in trecere prin Bucuresti nu am putut rata vizitarea Muzeului national de istorie naturala Grigore Antipa si pot spune, ca nu mi-a parut rau deloc.
Pe langa multitudinea de informatii, afisate electronic pe un panou, intilnesti aproape jumatate din vetuitoarele mai importante de pe pamant.
Ce mi-a atras atentia in mod deosebit, este panoul cu evolutia vietii pe pamant, artere de om, atat normale cat si infundate de dopuri de grasime sau spre exemplu nu stiam ca leul de mare depaseste in greutate 1 tona.
Dar cel mai mult m-a impresionat rocile fosforescente, fapt pentru care mai jos prezint o fotografie:


 Stau si ma intreb ce utilizari practice pot avea aceste roci.Eu ma gandeam la niste stelute prelucrate din aceste roci pe tavanul camerei mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...