24 februarie, 2012

MUNCA, MUNCA SI IARASI MUNCA

Motto propriu, insusit si asumat: munca fara distractie, este ca sofatul cu restrictie de viteza!

Daca ma uit la viata mea din ultimul timp, sunt foarte dezamagit.Mi-am imaginat un vis frumos, am facut planuri, am inceput sa muncesc pentru asta si a fost suficient sa apara altceva prioritar, ca sa se duca tot visul meu in van.M-am lamurit deja, din articolul precedent ca nu putem detine controlul evenimentelor si ca e bine sa improvizam, dar chiar si asa este putin frustant sa visezi frumos si apoi sa constati, ca visul trebuie sa mai astepte.
Sunt o persoana foarte realista, chiar daca suna mai putin frumos, banii ne conduc si pun stapanire pe destinul nostru.Ca sa ii facem intr-un timp scurt, trebuie sa fim foarte norocosi sau trebuie sa prindem un anumit context favorabil care sa ne conduca in final spre ce dorim.
Ce facem in aceste conditii?Este o intrebare la care trebuie sa meditam si sa actionam in consecinta cu simt de raspundere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...