11 ianuarie, 2012

IARNA DIN VIITOR

Motto propriu, insusit si asumat: intr-un anumit context, putem fi orice ne dorim!


Si daca primul fulg de nea,
Soseste primul in casa ta,
Ai grija sa-l asezi undeva,
Cat mai aproape de inima ta.
             
Si daca frigul te infioara,
Iesind din casa prin alei,
Caldura mea ce te inconjoara,
Va da nastere unei idei.

Si ies direct in fata ta,
Privirea ta incet ma apasa,
Ma astept sa-mi spui tu prima,
Inca te plac, imi pasa!

Si daca timpul trece incet,
Tu lumineaza-mi calea,
Sa nu gresesc inca odata,
Drumul ce ne separa calea.

In anumite conditii ne depasim conditia si puterea noastra de creatie este unica si impresionanta.Pacat ca nu putem pacali creierul astfel incat nivelul nostru de exprimare sa fie mereu la cote inalte.
Instinctul nostru primar, nu este de a fi deschisi catre nou, dar daca ne dorim suficient de mult acest lucru, nimic nu ne poate sta in cale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...