12 ianuarie, 2012

FARMECUL COPILARIEI

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand imi amintesc de casa de la bunicii mei, de balta din gradina, de prut, de crescatoria de peste, de padure, de balta de langa prut, mi se incalzesc obrajorii, ochii imi sticlesc si gandurile imi ratacesc intr-un univers indepartat, dar atat de cunoscut.
Copilaria, cea mai frumoasa perioada din viata, nu poate fi egalata, comparata sau etichetata, e ca un fel de vis, care nu se mai repeta niciodata.
Farmecul copilariei, ne face sa retraim, evenimente care ne-au marcat intr-un mod placut, iar pozele din acea perioada nu au pret.Fiecare poza, aduce o clipa de bucurie, aduce energie si insufla viata pentru viitor.
Viata fara copilarie, nu are sens, incepand de la primii pasi vazuti prin ochii altcuiva, pana la poznele si zburdalnicia specifica copiilor, aduce ceva inedit in viata de adult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...