04 ianuarie, 2012

DINCOLO DE NORI

Citat:uneori viata cotidiana ne acapareaza, dar cu toate astea gasim mereu resurse sa fim noi insine;

Recent am ascultat melodia: Dincolo de nori - Anca Rus, o cantareata anonima de altfel, pe care nu am auzit-o niciodata la televizor, la concerte, dar totusi ea exista si se pare ca melodiile sunt foarte bune sau mai bine zis pe gustul meu!
Cine spune ca trebuie sa ascultam doar ce se promoveaza in media?Experienta anterioara, intuitia, perceptia mea asupra lucrurilor in general, imi spune sa ascult ce vreau eu, cand vreau eu, cu cine doresc eu!Ultimul lucru pe care nu as vrea sa il fac in timpul meu liber, e sa ma cenzurez, sa nu fiu liber, deschis si sa fiu coordonat de alte persoane.
Ideea ar fi urmatoarea:fac ce vreau, dar stiu ce fac?
In viata trebuie sa ne asumam riscuri, trebuie sa incercam sa fim mai buni, sa fim demni si sa urmam mereu linia dreapta, acea care ne insufla speranta, lumina si culoare sufletului nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...