01 decembrie, 2011

ZILELE GALATIULUI 2011

Ieri am iesit in oras cu prietenii si cum pe faleza superioara era toata actiunea ne-am indreptat acolo.
Am stat putin la concertul lui Andra care s-a tinut langa VIVA, am remarcat ca are cea mai frumoasa voce la ora actuala si apoi ne-am indreptat catre Elice, printr-o aglomeratie de nedescris.
Ne-am cumparat niste mici si vin fiert si ne-am dus pe faleza inferioara, unde era mai putina aglomeratie si mai putin fum.
Atunci cand esti cu prietenii din copilarie, ai foarte multe de povestit din trecut, dar la un moment dat ne-am indreptat iar catre VIVA unde Horia Brenciu, un fel de show-man, isi sustinea recitalul specific lui.
Pe la ora 23:20 a inceput focul de artificii si a durat 10 minute spre deliciul publicului si nu numai.
Mai jos arat si eu ce am surprins:



Fiecare isi petrece timpul liber asa cum crede de cuviinta, intotdeauna depinde de context, de conjuctura si sincronismul persoanelor cu care iti doreste sa iti petreci acest timp liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...