27 decembrie, 2011

IN AJUN DE 38 DE ANI

Motto propriu insusit si asumat:nu ma uit in trecut, nu ma concentrez prea mult pe prezent, nu pot sa astept inca 40 de ani sa gandesc intelept!
Azi am citit articolul de acum un an de zile, ce trairi aveam atunci, cum gandeam, ce emotii ma incercau.
Nici eu numai stiu acum, daca acest blog e orientat spre publicistica, spre jurnal, spre ceva...
Dar e proiectul meu care creste odata cu mine, definitiveaza in linii mari niste principii, pe care incerc sa le respect.Am calitati care le datorez zodiei si sunt nascut cu ele, inca lucrez la alte calitati, nu doresc sa fiu perfect, dar nici nu doresc sa imi plang de mila.
Azi incerc sa fiu optimist, sa gandesc pozitiv si imi imaginez ca am ajuns deja la mijlocul vietii, am atins varful exprimarii, intelegerii si perceptiei lucrurilor in ansamblu, astfel incat sa realizez orice imi doresc, dar fara sa fiu egoist, fara sa am frustari si fara sa gandesc negativ, ceea ce va doresc si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...