04 decembrie, 2011

CELE MAI FRUMOASE PICTURI DIN LUME

Poate ca va asteptati ca cele mai frumoase picturi din lume, sa fie cele mai scump vandute sau picturile unor pictori celebri recunoscuti pe plan mondial, dar eu unul nu am urmarit acest aspect, deloc de neglijat.
Dupa vizionarea unei galerii de arta internationala expusa pe internet, dupa vizionarea a sute de pictori si mii de picturi, am reusit intr-un final sa realizez un top 10 picturi, cele mai frumoase din lume:

1. ANTONIO BISQUERT - pictor spaniol


2. PIERRE AUGUST RENOIR - pictor francez


3. ABBOTT HANDERSON THEYER - pictor american


4. PAOLETTI ANTONIO - pictor italian





5. AUGUST ALLEBE - pictor olandez









6. KNAUS LUDWIG - pictor german









7. HIRO YAMAGATA - pictor japonez







8. SHEN HAN WU LUNCH - pictor chinez







9. FERNAND KHNOPH - pictor belgian








10. MITEA CAMELIA -pictor roman






Am cautat 10 picturi de nationalitati diferite, dar reprezentative, care sa ofere un alt mod de realizare si exprimare a culturii tarii respective intr-un mod inedit si original.A iesit astfel un mozaic, un puzzle reusit, interesant de reflectat asupra modului in care pictori anonimi reusesc sa de-a o nota de originalitate si creativitate intr-un spatiul cultural propriu nedefinit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...