23 noiembrie, 2011

ZIAR ROMANESC VERSUS ZIAR FRANCEZ

Nu am citit niciodata un asemenea articol si am considerat ca se merita sa incerc sa fac o relatare obiectiva si punctuala.
Am ales ziarul Cotidianul si ziarul Le Monde.
Am observat ca e mai interesant sa citesti un ziar din afara, pare mult mai atractiv, mai multe domenii si mai bine punctate la nevoile de zi cu zi ale concetatenilor.
In mare as putea spune, ca am gasit in Le Monde, un curs interactiv de invatare a limbii engleze prin email si jocuri gen Sudoku cu premii si multe alte surprize.
De ce la ei se poate si la noi nu?
Cred ca feeedbakul e mult mai important la ei si cei care se ocupa cu studierea nevoilor celor care citesc, par mai inteligenti decat ai nostri.
Asta e doar o aparenta, fiindca in realitate, noi suntem cu 50 de ani in urma lor, logistic, financiar, comportamental suntem mult sub ei, asa ca e normal ca noi sa vedem altfel viata si sa avem alte nevoi.
Dar, de ce totusi eu, as vrea ca cineva sa incerce ceva nou in Romania, sa treaca peste prejudecati, sa nu minimalizeze efortul de a evolua a romanului, asa cum se pricepe el mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...