12 noiembrie, 2011

FENG SHUI VERSUS TOTEM SI TALISMAN

Feng shui este o punte de legatura intre materialism si spiritualitate, in cultura chineza.Corectarea fizica a spatiului in care traim, echilibrarea si armonizarea lui ne aduce noroc, sanatate si fericire.Dar noi nu traim in China!
In Romania incercam sa oferim o solutie alternativa.
Totem la romani este reprezentat de icoana si distingem aici o echilibrare interioara prin spiritualitate.
Talismanul reprezinta un obiect care ne aduce noroc sau care ne aduce mereu aminte, de imagini din trecut in care am triumfat si in care am fost mandri ca am reusit sa facem ceva deosebit.
Doua obiecte din spatiul in care traim, ne poate genera o energie pozitiva reala, pe termen lung si ne poate alunga temerile, gandurile negative.
Ca sa evoluam, trebuie sa incercam mereu lucruri noi, sa trecem peste aparente si sa luptam ca si cand, undeva in subconstient, am avea imprimat acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...