10 octombrie, 2011

BUCURIA DE A TRAI

Viata cotidiana moderna, ne-a facut niste mici robotei, inteligenti, atenti la detalii, dar mai mult la capra vecinului.Suntem foarte atenti la cei din jurul nostru si incercam sa ii intrecem, de parca am fi intr-o continua competitie cu oricine intra in mediul nostru vizual.
Timpul nostru este atat de pretios, incat ne-am incarcat agenda pe un an intreg, sau pe o luna sau pe zile.
Daca am povesti cuiva ce facem in timpul liber, timp de o saptamana, am fi asa de comici, incat am putea deveni instant mici comedieni de stand-up.
Ne stabilim cat mai multe lucruri de atins intr-un timp scurt, punem presiune pe noi si continuam sa fim mici perfectionisti in arta de a trai timpul liber.
Traind intr-un ritm alert, fara timp liber, numai stim sa ne bucuram ca traim, ca suntem sanatosi si avem timp pentru toate in viata, trebuie doar sa stim ce e cu adevarat important!
Bucuria de a trai pentru mine, inseamna atunci cand pot sa ajut pe cineva, atunci cand imi permit luxul de a-mi acorda timp liber pentru orice altceva, decat munca, perfectionare, informare!
Este foarte greu sa faci mereu alegeri bune in viata, dar este mai rau daca nu incerci pe ultima suta de metri sa te indrepti spre drumul natural, liber si colorat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...