28 mai, 2011

CEL MAI VIZIONAT ARTICOL

Sunt profund surprins, uimit, ramas fara cuvinte, ca cel mai vizionat articol al meu este :”broasca albastra romaneasca”.Un articol, descris urmare a invidiei mele fata de printul Charles, care are tot ce si-ar putea dori, chiar si oleaca mai mult si reuseste mereu sa ma suprinda prin altruismul lui.
Acum stau si ma gandesc, ca ce-as putea deduce eu de aici. Daca as dori sa scriu cel mai vizionat articol de pe acest pamant, ar trebui sa imi mai rascolesc niste trasaturi, bine ascunse in subconstient si controlate ca: mandria, lacomia, pofta trupeasca, mania, aviditatea, lenea si invidia bineinteles, cele sapte pacate de moarte, care te fac mai interesant.
As putea incerca, dar in acelasi timp as dori sa raman un bun crestin.Este greu sa ei o decizie, daca vrei senzational, trebuie sa cazi in extrema care nu trebuie sa o simti, atingi sau sa o percepi.
Raspunsul o sa-l gasesc in timp, sunt convins, trebuie doar sa am rabdare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...