09 aprilie, 2011

ROMANII AU TALENT - SEMIFINALA 3

Imi place foarte mult aceasta emisiune si cu uimire am constatat ca primul loc l-a castigat cineva care nu era in primii mei 6 favoriti.Si m-am intrebat de ce s-a intimplat acest lucru.
Initial am crezut, ca publicul a confundat emisiunea "Romanii au talent" cu emisiunea "Dansez pentru tine", punand mai mult accent pe latura sociala a celui care concureaza, dar nu e chiar asa!
Peste 90% din populatie traieste la limita de subzistenta.E normal ca in alegerea lor, gandirea rationala sa fie inlocuita de latura emotionala si astfel cei cu o latura sociala precara sa aiba mai multe sanse de a castiga.Marea majoritate tind sa tina cu cei mai defavorizati de soarta si cred ca acesta e purul adevar.
As putea chiar sa pun un pariu, ca in semifinala 4, in primii trei, daca nu chiar primul o sa fie "Dinu Valentin", iar in finala are foarte mari sanse sa castige Tutu Adrian.De ce?Raspunsul il deduceti din ce am scris mai sus.Sper sa ma insel, inca mai cred ca valoarea, talentul pur isi va face loc, in inimile publicului si vor alege Iustin Ianau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...