02 martie, 2011

IMPRESII EZOTERICE INTEMPESTIVE

Gandul, intrece viteza luminii, intr-un mediu atipic simturilor tale cunoscute si probate intr-un eveniment anterior, adaptat subconstientului, spre primul impuls primar recunoscut drept etalon.
Nu-mi place politica, am mereu senzatia, ca se vorbeste mult, prost, despre nimic, exact ca in exemplul de mai sus, al meu.
Dar ce putem face, atunci cand totul e dictat de politica.Dupa 1989, avem senzatia ca am castigat “libertate”, dreptul de a fi necenzurat, dar intrebarea e, cine te mai asculta acum.Vorbim toti si nu ne aude nimeni.
Ne-am castigat dreptul de a ne spune parerea si facem acest lucru, dar oare e destul?
Sunt o persoana nationalista, dar multi mai multi sunt patrioti.Incotro sa ma indrept acum?De partea curentului, in aval, in amonte sau sa aleg un amalgam din cele doua, sincer, e greu de ales!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...