18 februarie, 2011

ROMANII AU TALENT

Azi am tinut neaparat sa ma uit la emisiunea "Romanii au talent" si pot spune cu mana pe inima ca, nu mi-a parut rau deloc ca m-am uitat.
Au fost destui care mi-au parut interesanti, precum magicianul, trupa de break dance (Robo) si nu in ultimul rand, baiatul de 15 ani, cu voce de contratenor, o varianta mai intinerita a lui Costel Busuioc, care in ultimul timp, a disparut din peisaj, desi se anunta un mare talent, intr-o emisiune asemanatoare din Spania.
Nu trebuie sa ai conservatorul, ca sa poti sa iti dai seama ca cineva are un talent innascut, inca de la o varsta frageda.Vorba lui Mihai Petre, "o voce intr-o asemenea carcasa, e incredibil".
Viata mi-a demonstrat ca aparentele inseala mai mereu, acel baiat, timid, cu ochelari, cu emotii, a fost ceva impresionant, rar mi-a fost sa aud o asemenea voce.
Ca o concluzie generala, e destul sa ai talent sa reusesti in viata sau e nevoie de ceva mai mult?
Nu sunt pesimist, nu sunt optimist, sunt doar realist, toti avem talent mai mult sau mai putin, dar in viata fiecare avem parte de norocul nostru si profitam mai mult sau mai putin, dar viata e o cursa lunga si ai nevoie de perseverenta, ambitie, consecventa pentru a reusi.Viata este uneori frumoasa, uneori mai putin frumoasa, uneori grea, uneori mai putin grea, fiecare si-o face dupa placul lui.
Nu stiu, daca sunt in asentimentul tuturor, dar viata mea isi urmeaza cursul indiferent de reactiile celor in jur, la aprecierea celor scrise de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...