03 ianuarie, 2011

TOP MELODII CELEBRE - GENUL BLUES

Deunazi, am cautat pe internet top 10 melodii din toate timpurile, genul blues.Nu mica mea fost mirarea si suprinderea, sa constat, ca desi si eu am un top al meu, adunat in ani de zile, niciuna din melodiile din top 10 nu se regaseau in topul meu.Motivele pentru care ele nu se regasesc in topul meu, ar putea fi multe, sunt foarte vechi, nu au fost difuzate frecvent, poate nu le-am ascultat recent!
Cu toate acestea, daca e sa fiu sincer, intuiesc motivul.Noi oamenii suntem diferiti, fiecare din noi, ascultam alta muzica, visam altfel, mancam altfel, respiram altfel, din orice unghi ai privi, fiecare din noi suntem un curcubeu, alcatuit din culori diferite, nuante diferite, lungimi diferite.
Daca ar fi sa incerc o mica concluzie, extrapoland ceea ce am spus mai sus, as putea spune cu mana pe inima, ca oamenii sunt diferiti, toti avem calitati si defecte, dar cu toate acestea, la o persoana ar trebui sa privim doar partea pozitiva si nu spun asta, fiindca sunt un optimist, ci fiindca asa e mersul firesc al lucrurilor.
Daca ar fi sa judecam persoane, am judeca de fapt natura, cea care asigura echilibrul natural al pamantului.Poate e cam mult spus, dar e doar un punct de vedere, o extrapolare a unei realitati, fie ca ne place sau nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...