04 ianuarie, 2011

CONTEMPLARI IN 2011

Incepe un an nou si trebuie sa imi fixez un target, pe care sa incerc sa-l ating in proportie mai mare sau mai mica, orice ar fi, aparent pare ceva promitator.
Desi am o imaginatie bogata si m-as putea juca cu cuvintele, incerc sa nu fac acest lucru si sa imi fixez cu claritate urmatoarele tinte pe care trebuie sa le ating.
  1. Sa realizez un compendiu energetic.
  2. Sa-mi creez un playlist muzical, necesar pentru alt an, vizionar fiind.
  3. Sa-mi continui munca de autoeducare, autoinstruire, automotivare intr-un univers deschis, posibil cu feedback.
  4. Sa realizez cel de-al cincilea motiv de care sunt mandru si care imi lipseste.
  5. Sa realizez un eseu din cinci cuvinte pentru cuvantul "sublim".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...