11 noiembrie, 2010

Experimentul Philadelphia – intre mit si realitate, in anul 2010?

Au trecut 67 de ani, de la misteriosul experiment, multe articole s-au scris, multi jurnalisti, documentaristi si-au dat cu parerea, multe pareri contradictorii, e greu sa stabilesti cu certitudine daca e mit sau realitate.
Eu nu contest ca experimentul nu a existat, eu contest posibila teorie unificata ca campului electromagnetic, teleportarea in timp etc.
Am fost fascinat acum 22 de ani, de acest experiment, spre norocul meu, am facut o facultate de electrotehnica, am fost pasionat de teoria campului electromagnetic, am notiunile necesare sa emit pareri pertinente despre acest experiment.
Daca a existat un experiment, probabil s-a urmarit:

  • ca nava sa nu fie detectata de radar;
  • ca nava sa fie invizibila optic;
  • s-a incercat un experiment si atat, nimic mai mult, nu s-a putut aprecia ce o sa iasa si pur si simplu s-a incercat si doar atat;
Un camp electromagnetic foarte puternic, nu poate decat sa perturbe echipamente electrice si doar atat si asta depinde de distanta pana la echipamente, in rest nu se intimpla absolut nimic.
Campul electromagnetic nu poate crea o discontinuitate in timp si spatiu, indiferent de sincronizarea campurilor sau orientarea lor dupa diverse modele matematice, care sa creeze imprimarea unui camp electromagnetic accelerat care sa-l extinda la infinit.Nu exista asa ceva, nu se poate crea un astfel de camp, momentan nu avem nici tehnologia, nici logistica si nici inteligenta nativa sa putem gandi atat de sus.
Experimentul Philadelphia e doar o legenda si nimic mai mult, omenirea si-a dorit mereu lucruri inexplicabile si de asta a avut parte.

Un comentariu:

  1. mai gandeste, nu cumva la vremea cand s-au intamplat toate acestea nu puteau fi explicate, iar acum nu mai sunt de interes pentru ca pot fi usor explicate...

    RăspundețiȘtergere

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...